לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

שיפוץ חדר אמבטיה – המדריך המלא והמפורט ביותר!

חדר האמבטיה אמור להיות המקום האינטימי המרגיע בבית. וכמו בבית מלון, אין כמו הרגשה בחדר אמבטיה מעוצב ומפנק, ולכן רבים בוחרים להשקיע בו. הוא צריך להיות גם פרקטי וגם יפה, גם נוח וגם מעוצב.
שיפוץ חדר אמבטיה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

במיוחד לכם: חבילת שיפוץ חדר אמבטיה קומפלט – אנחנו מספקים לכם את כל החבילה, הגיעו לפגישת ייעוץ במרכז סוגרים הכל לדירה נס ציונה ותהנו מחוויה ייחודית שלא הכרתם!

אנחנו נספק לכם את עבודת הקבלנות ברמה הכי גבוהה, קרמיקה וכלים סניטריים, ארונות אמבטיה ומקלחונים, ניקיון וניהול – הכל בחבילה אחת בלי שאתם צריכים להתרוצץ!

לפרטים נוספים שלחו לנו וואטסאפ או התקשרו 050-8556002 ייעוץ טלפוני בסיסי!

חדר האמבטיה אמור להיות המקום האינטימי המרגיע בבית. וכמו בבית מלון, אין כמו הרגשה בחדר אמבטיה מעוצב ומפנק, ולכן רבים בוחרים להשקיע בו. הוא צריך להיות גם פרקטי וגם יפה, גם נוח וגם מעוצב. הוא גם צריך לתת מראה נקי כל הזמן וגם להקל על הניקיון בו. השימוש בו משתנה בהתאם להשתנות חיי המשפחה (לא ידמה חדר אמבטיה של רווק לזה של משפחה עם ילדים קטנים או של זוג מבוגרים).

חדר האמבטיה הוא גם החדר המורכב ביותר בבית. הוא מקום שחשמל ומים נפגשים בו. הוא מקום שאם לא משפצים אותו כהלכה ביכולתו לגרום צרות צרורות בעתיד. מצד אחד הוא קטן יחסית ומצד שני, מהווה מקום מפגש לבעלי מקצוע רבים – חשמלאי, אינסטלטור, רצף, צבע ונגר. שיפוץ חדר האמבטיה אולי נראה תמים וקטן, אבל מסתתרים בו גם אתגרים וגם פיתויים.

שיפוץ חדר אמבטיה כולל חלקים נסתרים וחלקים גלויים – את התשתית ואת העיצוב. ריכזנו עבורכם את הנושאים המשמעותיים בשיפוץ חדר אמבטיה – שאלות, תשובות, עצות וגם כמה אזהרות.

החלקים הנסתרים בשיפוץ חדר אמבטיה – לא מתפשרים על איכות ועל מקצועיות

אינסטלציה וצנרת

שלב האינסטלציה הוא השלב החשוב ביותר בשיפוץ חדר אמבטיה. עבודת אינסטלציה טובה תחזיק מעמד שנים ארוכות. טיפול לא מקצועי במערכת האינסטלציה משמעו בעיות חמורות בהמשך וכאב ראש גדול. ככלל, בכל שיפוץ חדר אמבטיה מומלץ להחליף את האינסטלציה כי מפרקים את הריצוף וזאת הזדמנות לחדש אותה. התשתית כוללת: צנרת המוליכה את המים הקרים, צנרת המוליכה את המים החמים ותשתית ביוב (קולחין) המוליכה את המים המלוכלכים לביוב.

מה מומלץ – צנרת SP או צנרת פקסגול PEX?

כיום קיימים בבתים קיימים סוגים שונים של צנרת: ברזל, נחושת ופלסטיק. להחלפת הצינורות הישנים בבית יש חשיבות רבה כי הזנחת הצנרת הישנה עלולה לגרום לנזילות, לקורוזיה לפיצוצים ולעוד רעות חולות. רבים שואלים אותנו מה עדיף – צנרת SP או PEX (פקסגול)? יש דעות לכאן ולכאן ולכל צנרת היתרונות והחסרונות שלה. קראו, התייעצו עם קבלן השיפוצים שלכם והחליטו…

צנרת פקסגול (PEX) היא צנרת העמידה בלחץ ובשחיקה, יעילה נגד התפתחות קורוזיה ואבנית ונשמרת בתנאי אקלים קיצוניים. יתרון משמעותי שלה הוא במודולריות – אם תיווצר נזילה בצינור, אין צורך לשבור את הקיר. יתרון נוסף אותו הוא המחיר – היא נחשבת לזולה יותר מ־SP, אך לא איכותית יותר ממנה. הצנרת עשויה מפלסטיק ומפוליאתילן (חומר פלסטי שקוף וחזק המשמש בתעשייה למוצרים יצוקים, למיני קצף ובעיקר לאריזות ולחומרי בידוד. עוד יתרון שלה הוא חיבור מרכזי של צינורות למערכת המכונה 'חנוכייה' (מחלקת פקסגול), כלומר יש ברז לכל יציאה (בצנרת SP אין אופציה לניתוק של יציאה נפרדת). היא משמשת לאינסטלציה דירתית למים חמים וקרים עד 95°C, למערכות לחימום רדיאטורים ולחימום תת־רצפתי, למערכות להולכת גז, לתעשייה ולתשתיות מים עירוניות ועוד.

לעומתה, צנרת SP מגיעה בשתי וריאציות: לחיצה והברגה. הצנרת עשויה מפוליאתילן המחוזק באלומיניום. שילוב המרכיב המתכתי בצינור תורם לעמידותו ולחוזקו של הצינור. הצינור גם ידוע באיכות הבידוד מפני חום ורעשים, ובדומה לצנרת PEX – הוא עמיד בשחיקה ומונע אבנית וקורוזיה. קיימים צבעים שונים בצנרת SP:

  • צינור בצבע כחול – למים קרים
  • צינור בצבע ואדום – למים חמים
  • צינור בצבע שחור – עמיד בחשיפה לשמש ובתנאי חוץ
  • צינור בצבע לבן – לחימום פנימי לבית (הסקה)

צילום: סוגרים הכל לדירה

אל תקלו ראש

לא משנה באיזו צנרת תבחרו, קבלן שיפוצים מקצועי לא יוותר על החלפת התשתית הישנה כדי למנוע בעיות בעתיד. לעומתו, שיפוצניק חאפר לא יחליף את האינסטלציה, אלא יקלף את הריצוף הקיים ויחליפו בחדש בלבד. קבלן שיפוצים אמין ומקצועי גם לא ינצל את חוסר הבנתכם בסוגי הצנרת – הוא ישים, גם בלי שתבקשו, צנרת איכותית בעלת תו תקן. בכל אופן, ודאו שמוטבעת על גבי הצנרת חותמת של תו תקן. צנרת ללא תו תקן אינה עמידה ללחץ או לחום של המים ולכן היא עלולה להתפוצץ. היזהרו: שיפוצניק חאפר עלול להתקין לכם צנרת בעלת תו תקן למים קרים בלבד ולעשות בה שימוש גם למים חמים.

לאחר החלפת הצנרת יש לבצע בדיקה של הצנרת החדשה בלחץ מים. מטרת הבדיקה היא לוודא שהצנרת עומדת בהולכה של המים ללא פיצוצים או נזילות. על אף שהבדיקה חיונית, יימנעו שיפוצניקים לא מקצועיים מלבצע אותה ואתם עלולים לסבול בעתיד מכאב ראש מיותר.

איטום

חדר אמבטיה הוא חדר רטוב שיש לאטום אותו היטב כדי שלא יזלגו מים לחדרים הסמוכים או לתקרות מתחתיו. צריך גם למנוע חדירת מים אל מתחת לקרמיקות כדי לשמור על יציבותן ורטיבות שתגרום לשחיקת טיח וצבע על הקירות.

רצפה

לכן יש לבצע איטום יעיל לרצפות ולקירות בעזרת חומרי איטום מתאימים. עבודת האיטום כוללת כמה שלבים:

  1. ההכנה – ניקוי יסודי של השטח משאריות בטון, טיח, אבק ולכלוך; יציקת בטון במקומות נדרשים; המתנה עד להתייבשות מוחלטת.
  2. האיטום – מריחת חומר המקשר בין הבטון החשוף וחומר האיטום העליון ומריחת חומר איטום בשלוש שכבות. מומלץ להוסיף רשת בין השכבה הראשונה לשנייה לשיפור האיטום. כל שכבה תימרח לאחר התייבשות מוחלטת של קודמתה.
  3. בסוף התהליך יש לשפוך על הרצפה חול.
  4. יש לשים לב לתכנון השיפועים וליישומם לפי התכנית (במיוחד אם תכננתם מקלחת ללא אגנית).

קירות

  1. ההכנה – ניקוי השטח משאריות בטון ולכלוך.
  2. תיקונים במקומות נדרשים, גם בפתחי צינורות.
  3. כיסוי הצינורות בשכבת בטון, החלקת השטחים שנועדו לאטימה והרבצה צמנטית עליהם.
  4. הדבקת אריחי החיפוי.
  5. מילוי הפוגות שבין האריחים על הקירות ועל הרצפה ברובה אפוקסי מתאים.

מומלץ לאטום גם את הקיר שעליו נשענת האמבטיה כדי למנוע מעבר של המים לצדו האחר.

צביעה

באיזה צבע לצבוע את חדר האמבטיה? לפני שנגיע לעניין הגוון והעיצוב, חשוב להתעכב על מה שאינכם רואים – סוג הצבע. כדאי לצבוע חדר אמבטיה בצבע אקרינול – צבע נגד עובש ופטריות. אם לא ידועות בעיות עובש, אין צורך באקרינול ויש לצבוע בפוליסיד – צבע עמיד במים ונושם, נגד האדים. יש לצבוע מינימום שתי שכבות אך כדאי לצבוע שכבה שלישית (שימו לב: שיפוצניק חאפר לא יבחר את הצבע המתאים לצביעת חדר אמבטיה ולא יצבע מספיק שכבות, ולכן יתקלף הצבע במהרה). ואל תפספסו את התקרה.

חשמל

ככלל, לפי חוק החשמל: "לא יעסוק אדם בביצוע עבודת חשמל, אלא אם יש בידו רישיון מאת המנהל המתיר לו ביצוע עבודה מסוג זה ובהתאם לתנאי הרישיון; תקופת תקפו של הרישיון תיקבע בו." זכותכם ואף חובתכם לבקש מחשמלאי לראות רישיון כזה ובפרט כשמדובר בשיפוץ חדר אמבטיה. חשוב שתדעו שלא דומה עבודת החשמלאי בחדר אמבטיה לעבודתו בחדרים אחרים בבית בגלל המפגש בין חשמל למים, מפגש שכידוע טומן בחובו סכנות רבות ולכן דאג המחוקק להגן עליכם.

לפי חוק החשמל המקלחת מחולקת ל־4 אזורי סכנה ובכל אחד מהם מוגדר מה מותר ומה אסור להתקין מבחינת נקודות חשמל ומכשירים חשמליים, גובה השקעים והמתגים והמרחק המינימלי שלהם מהמים.

בודק חברת חשמל אינו יכול לבדוק את המערכת הנסתרת, כמו צנרת החשמל שהונחה בקירות וקופסאות חיבורי חשמל הנמצאים מתחת לגופי התאורה. לכן חשוב שלא תתפשרו על חשמלאי מקצועי שיעשה את עבודתו לפי החוק:

  • צנרת החשמל – הנחת צנרת החשמל כהלכה (בתוך המקלחת בעומק 5 סנטימטרים לפחות) והפרדתה משאר חלקי הבית.
  • קופסאות חיבורים – חל איסור על הנחת קופסאות חיבורים לתאורה ולשקעים בחלק מהאזורים.
  • איסורים והיתרים נוספים – חובה שמערכת החשמל במקלחת תהיה מחוברת לממסר פחת (שגודלו המקסימלי 0.03 A). הוא יכול להיות משותף לאזורים נוספים בבית. אסור להשתמש בכבל מאריך במקלחת או בכל מכשיר שבפתיל הזינה שלו יש מפסק .

٭ ٭ ٭

החלקים הגלויים בשיפוץ חדר אמבטיה – עיצוב נכון וצרכנות נבונה

הגענו לחלק המהנה בשיפוץ חדר אמבטיה – העיצוב. ואם בחלקים הסמויים לא הייתה לכם זכות בחירה, הרי שעתה אתם מחליטים לפי התקציב העומד לרשותכם. תכנון נכון ותכנית עיצוב פנים יעזרו לכם להשיג את המראה הרצוי במחירים טובים יחסית. המלצה שלנו אליכם: היצמדו לתכנית והיזהרו מפיתויים…

ריצוף וחיפוי, זוג משמים

אם אתם אוהבים עיצוב מינימליסטי ייתכן שתעדיפו אריחים גדולים בגימור מבריק בגווני אפור־שחור. לעומת זאת, אם אתם אוהבים עיצוב חם וקלאסי אולי תעדיפו אריחים קטנים יותר בגימור מט או עם טקסטורות ודוגמה, ואולי שילוב פסיפס. גם את הקירות מומלץ לחפות באריחים, שכן קירות מחופים קלים יותר לניקוי וצוברים פחות לחות ועובש.

מחיר האריחים משתנה בהתאם לתוצרת: קרמיקה איטלקית יקרה יותר, אולם נחשבת יפה, קלה ואיכותית למשתמש. העיצוב משפיע מאוד על מחיר האריחים: מחירם של אריחים יוקרתיים ומעוצבים יכול להיות יקר פי 3 ממחירם של האריחים הפשוטים. כמובן שהעניין נתון לבחירתכם ולתקציב העומד לרשותכם.

כשעורכים שיפוץ חדר אמבטיה אפשר להשתמש באריחים שנועדו לרצפה לחיפוי הקיר, אך לא להפך – באריחים שנועדו לחיפוי אסור לרצף כי הם חלקים ודקים ולא יעמדו בלחץ הדריכה וההליכה ובעומס המשקל של אנשים ושל חפצי ריהוט.

שימו לב, גם כאן כדאי להיזהר משיפוצניק חאפר שאינו מקפיד על יישור קווים או על איטום כהלכה של המרווחים בין האריחים. קבלן שיפוצים או רצף מקצועי ישמור על רווח תקני בין המרצפות – 3 מילימטרים לכל היותר – ויבחין בדוגמה או בקישוט באריחים. יש להקפיד שהקיר יהיה ישר לפני שמדביקים עליו את האריחים ולטייח בקעים במידת הצורך. שיפוצניק חאפר יימנע מעבודת טיח יסודית בכל המקומות וידביק ישירות את האריחים.

שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה

צילום: פרויקט סוגרים הכל לדירה שיפוצים

כלים סניטריים ואביזרים – התכשיטים לאמבטיה

את כל הכלים הסניטריים והאביזרים – כיורים, אסלות, ברזים ועוד – כדאי לרכוש באותה החנות ולנסות להשיג הנחות. טווח המחירים הוא רחב ביותר וכך גם ההיצע האין־סופי כמעט.

אמבטיה או מקלחת?

אם אין לכם אילוץ של מקום שיקבע אם אמבטיה או מקלחת, יקבעו זאת צרכי המשתמשים וגיליהם. כלומר, אם אתם זוג צעיר ללא ילדים או זוג מבוגר שילדיו בוגרים, אולי תעדיפו מקלחת (אם אפשר מפנקת) מרווחת שאפשר גם לשים בה שרפרף וידית אחיזה למקרה הצורך. אם יש לכם ילדים קטנים, או שהם בתכנון, אזי אמבטיה היא התשובה הנכונה (נוח יותר 'לעשות אמבטיה' לתינוק או לילד קטן באמבטיה). קחו רק בחשבון שאמבטיה תופסת מקום רב ולכן פחות מתאימה לדירות קטנות.

מקלחון או וילון?

אם בחרתם באופציית המקלחון הפונקציונלית, תצטרכו להתמודד עם עוד כמה החלטות:

  • האם תרצו מקלחת עם אגנית שתמנע את התפזרות המים ברחבי החדר, או שתעדיפו מקלחת במראה מינימליסטי עם רצפה משופעת שתנקז את כל המים למקום אחד? אם אתם מעדיפים את האפשרות האחרונה, תצטרכו לקחת את הבחירה הזו בחשבון כבר בשלב תכנון החדר.
  • מקלחון סטנדרטי או מותאם אישית? מקלחונים סטנדרטיים קיימים בשלל עיצובים וסגנונות שונים במידות קבועות, ולרוב הם זולים יותר. מקלחון בהתאמה אישית ייבנה לפי המידות והמגבלות בחדר האמבטיה שלכם ולרוב יהיה יקר יותר מ'אחיו' הסטנדרטי. שימו לב: על הפרזול של המקלחון להיות ממתכת ולא מפלסטיק, על הדלתות להיות בעלות ציר מתרומם למניעת שחיקה והאחריות צריכה להיות ל־3 שנים לפחות ולכלול זמינות חלפים.

הווילון יכול להיות פתרון לא רע לאמבטיה, ניתן לכביסה או להחלפה בקלות. היתרונות שלו הן עלותו הנמוכה יחסית והנגישות לאמבטיה.

שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה

צילום: סוגרים הכל לדירה

אסלה רגילה או תלויה?

'אסלה רגילה' או בשמה המקצועי 'אסלת מונובלוק' היא אסלה מחרס המגיעה ביחידה אחת (אסלה ומיכל הדחה). היתרון שלה הוא מחירה הנמוך יותר (הן החומרים והן ההתקנה) ועלות התיקונים במקרה של תקלות נמוכה יותר. החסרונות שלה: היא מגושמת יותר, תופסת יותר מקום בחלל ואינה מאפשרת גישה נוחה לניקוי עם מגב וסמרטוט.

'אסלה תלויה' מכונה כך כי היא תלויה על הקיר מאחור ואינה מחוברת לרצפה. מיכל ההדחה הנסתר שלה שוכן בתוך הקיר ורק כפתורי ההדחה גלויים. המראה שלה אלגנטי, החלל מרווח ומעוצב ואפשר לנקות את הרצפה בקלות. החסרונות שלה: מחירה גבוה מאחותה התלויה. אם החלטתם להתקין ניאגרה סמויה במהלך שיפוץ חדר אמבטיה, שימו לב – שיפוצניקים שינסו לחסוך בעלויות יציעו לכם חיפוי של הניאגרה בקיר גבס. הגבס הוא אומנם פתרון אסתטי וזול, אך הוא אינו עמיד לטווח ארוך. נזילות של מים מהניאגרה יחלחלו בחלוף הזמן אל הגבס ויגרמו לריקבון ולרטיבות.

שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה

צילום: פרויקט סוגרים הכל לדירה שיפוצים

כיור מונח, תלוי או כיור שקוע? ומה עם הברזים?

כיורים וברזים עשויים אולי להישמע כמו בחירות טכניות חסרות משמעות – אבל דווקא להם יש השפעה גדולה על עיצוב חדר האמבטיה ועל עלותו. אם עד עכשיו הפונקציונליות שלטה, כעת אתם יכולים ליהנות מהיופי. כיורים מונחים הם הסגנון השולט בתקופה האחרונה וקל להבין למה: הם מעניקים לחדר האמבטיה מראה מעוצב ומלא מחשבה, לצד נוחות. הכיור עשוי להשפיע על עיצוב חדר האמבטיה כולו.

גם בתחום הברזים מחכה לכם עולם ומלואו – ברזים קלאסיים בקווים מעודנים או ברזים מעניינים ומפוסלים בכיפופים דקורטיביים. מחירו של ברז, למשל, יכול לנוע בין 100 שקל לברז מעוצב ויוקרתי באלפי שקלים. כך גם הכיור. אסלה וכיור פשוטים נפוצים (שאותם מתקינים רוב קבלני הבניין בדירות חדשות) הם בדרך כלל מתוצרת חרסה.

מצד אחד חשוב לשמור על התקציב, אך מצד שני חשוב לבחור אביזרי אמבטיה מתוצרת ידועה ובעלי תו תקן. ברז מאיכות גרועה יתקלקל במהרה – יטפטף, יחליד וכדומה. שימו לב שבשוק קיימים דגמים רבים מחברות רבות, אך מומלץ לבחור בחברה אמינה ומוכרת הנותנת אחריות לכמה שנים ומספקת שירות וחלפים זמינים.

שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה

צילום: סוגרים הכל לדירה

נגרות בחדר האמבטיה

ארונות אמבטיה בהתאמה אישית ניתן לרכוש בחנות או להזמין בעיצוב אישי אצל נגר. מחירם ישתנה בהתאם למותג ולסגנון. אלה טובים ואלה טובים, הכול תלוי תקציב וצרכים. חשוב לשים לב לדיוק בהתאמת המידות של הארון לחדר האמבטיה, ובפרט אם חדר האמבטיה קטן. התאמת המידות תמנע מצב שלא תוכלו לפתוח את דלת ארון האמבטיה בנוחות וניצול מיטבי של החלל הקטן. חשוב שהארון יהיה עשוי מעץ עמיד ללחות כדי למנוע ריקבון של הרהיט. סנדוויץ" אדום ידוע כמתאים לעמידה בתנאי לחות.

ולפני שרצים להזמין ארונות לאמבטיה, חשוב שתגדירו את הצרכים שלכם:

  • האם אתם אוהבים לצאת מחדר האמבטיה כשלבנים על גופכם? אם כן, תכננו מגירות לתחתונים ולחזיות.
  • האם אתם נוהגים לאחסן מלאי של סבונים בחדר האמבטיה? אם כן, תכננו ארון אחסון קטן.
  • היכן מאוחסנות המגבות? כלי האיפור? בשמים וקרמים למיניהם?
  • אם יש ילדים קטנים, דאגו לארון עילי שידם לא משגת אליו.

שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה

שיפוץ חדר אמבטיה

צילום: פרויקט סוגרים הכל לדירה שיפוצים

גופי תאורה

גופי תאורה הם חלק מעיצוב ומשיפוץ חדר אמבטיה. ספוטים, מנורה ייחודית, מפזר חום ועוד צריכים להילקח בחשבון בתקציב השיפוץ. חשוב לתכנן תאורה מספקת שתאפשר להתגלח, להתאפר וכדומה בנוחות. כדאי שתרכשו את גופי התאורה לחדר האמבטיה עם גופי התאורה לכל הבית, כך תוכלו להוזיל את עלותם.

ואיך תשמרו על חדר האמבטיה יפה לאורך זמן?

עובש הוא בעיה מרכזית בחדר האמבטיה. בעיה זו נפוצה גם בחדרי אמבטיה שבהם התבצע שיפוץ כמו שצריך. בעיית העובש נובעת מחוסר אוורור. כדי למנוע עובש הקפידו לאוורר היטב את חדר האמבטיה בכל ימות השנה ובמיוחד בעונת החורף.

אם גיליתם סתימה אין משמעה שלא החליפו לכם את הצנרת כמו שצריך. סתימות בצנרת נוצרות מהצטברות של שערות, של מוצרי היגיינה ושל מטליות לחות שאינן נמסות. כדי להגן על הצנרת מסתימות – היזהרו מלהשליך פסולת מסוג זה לאסלה.

עלות שיפוץ חדר אמבטיה – כמה הוא יעלה לכם?

עלות שיפוץ חדר אמבטיה יכולה לנוע בטווח מחירים רחב מאוד (ולכן לא אחראי להתחייב על מחיר מראש). ההמלצה הגורפת שלנו היא מצד אחד לא להשתולל (וקל להשתולל שם…) ומצד שני לזכור שהזול הוא יקר.

מה ישפיע על עלות שיפוץ חדר אמבטיה?

  • בראש ובראשונה – היקף השיפוץ בבית כולו. כאשר מבצעים שיפוץ חדר אמבטיה כחלק משיפוץ כללי, תהיה עלותו נמוכה יותר בהשוואה לשיפוץ חדר אמבטיה בלבד. לכן כדאי לשקול לכלול את שיפוץ חדר האמבטיה בשיפוץ דירה קומפלט.
  • גודל חדר האמבטיה.
  • גיל הדירה והבניין. שיפוץ חדר אמבטיה בבניין ללא מעלית, בקומה גבוהה, ייקר את עלות השיפוץ בגלל המאמץ הכרוך בהבאת ציוד לדירה ובפינוי הפסולת ממנה.
  • מספר נקודות האינסטלציה.
  • הריצוף והחיפוי – מחיר האריחים עצמם וגודלם. אריחים קטנים מהגודל הסטנדרטי עשוי להעלות את מחיר השיפוץ כי אריחים קטנים דורשים עבודת ריצוף מדויקת ויסודית יותר. פסיפס או שילוב זכוכית דורשים תוספת טיח ועבודה עדינה ומורכבת יותר ולכן עלולים לייקר את השיפוץ.
  • סוג הצנרת ואורך הצינורות. צנרת SP יקרה יותר, כאמור, ממקבילותיה הפשוטות, אך מבטיחה ראש שקט לשנים הבאות. חשוב לא להתפשר על איכות ולזכור כי לעתים על מוצר זול משלמים ביוקר.
  • מספר נקודות החשמל והתאורה: כל הוספה של נקודת חשמל בחדר האמבטיה (לתאורה, לשקע מוגן, לחימום) כרוכה בתוספת תשלום. גם מחירם של גופי התאורה הנבחרים ישפיעו על עלות השיפוץ (מומלץ לרכוש אותם עם גופי התאורה לכל הבית ולקבל עליהם הנחה).
  • התקנתה של אסלה תלויה עם ניאגרה סמויה מייקרת את השיפוץ כי העבודה מורכבת יותר.
  • הכיורים, הברזים, האביזרים הנגרות – כל אלה ישפיעו על עלות השיפוץ.

תהליך שיפוץ חדר אמבטיה – שלבים עיקריים:

  1. פירוק אריחי הריצוף והקירוי ופינוי הפסולת
  2. הוצאת החול המכסה את הצנרת
  3. אינסטלציה: החלפת הצנרת הקיימת
  4. צנרת הדלוחין (ביוב): שיקום או החלפה
  5. הוספה של נקודות חשמל או שינוי המיקום שלהן
    שלב זה מתבצע במקביל לאינסטלציה
  6. מיקום והתקנת אמבטיה
  7. מילוי חול ים
  8. ריצוף הרצפה וחיפוי הקירות.
  9. התקנת הכיור, הברזים והאסלה
  10. צביעת הקירות
  11. התקנת נגרות

כמה זמן אורך שיפוץ חדר אמבטיה יסודי?

כשמדובר בשיפוץ חדר אמבטיה סטנדרטי תיארך העבודה בין שלושה לשמונה ימים, אם אין הפתעות. לא כדאי להתפשר על איכות העבודה גם אם היא כרוכה ביום שיפוץ נוסף.

מחפשים קבלן שיפוצים?

אנחנו ממליצים על פגישת ייעוץ ללא התחייבות במרכז סוגרים הכל לדירה ותוכלו לקבל את כל המידע וגם קבלן שיפוצים אחראי ומקצועי.

לפרטים נוספים: לחץ כאן

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
מרכז סוגרים הכל לדירה
3 שנים למרכז סוגרים הכל לדירה

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

דרור מגל, סוגרים הכל לדירה

מתכננים לשפץ את הבית?

ולא רוצים להתעסק עם בעלי מקצוע?
אנחנו נותנים מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול וכל המוצרים והכל במקום אחד!
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן