לשירות לקוחות חייגו

072-2222191

לשירות לקוחות חייגו 072-2222191

קרמיקה למקלחת – מדריך לרוכש

קרמיקה למקלחת - יש לה השפעה רבה על האווירה בחדר הרחצה. בניגוד למה שרבים נוהגים לחשוב, בחירת קרמיקה אינה משימתם הבלעדית של אנשי מקצוע כמו אדריכלים או מעצבי פנים.
קרמיקה למקלחת – מדריך לרוכש

עובר דירה או משפץ בקרוב?

ייעוץ ללא התחייבות עם מרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

וגם אנשים פרטיים, שמעוניינים לשפץ ולשדרג את חדר האמבטיה, יכולים לבחור אריחי קרמיקה לאמבטיה או קרמיקה למקלחת.

הכל עניין של תכנון מקדים, השוואה מקדימה בין חברות וסוגי אריחים, הכרות עם החומר ומה שהוא מסוגל לעשות בשיפור מראה האמבטיה שלכם.

לרוב, האמבטיה הקיימת על עיצובה וסגנונה, תכתיב לנו איזו קרמיקה נבחר, אך אפשר תמיד לבחור בקו עיצובי שונה וליצור מראה חדש ומרענן. לפניכם מדריך המפרט את הסוגים של אריחי קרמיקה, גדלים, צבעים ויתרונותיהם בתרומה לחדר האמבטיה.

לבחור קרמיקה למקלחת בחוכמה

כל אלמנט בקרמיקה שתבחרו, החל מהגודל, הצבע והסוג ישפיע על העיצוב הסופי של האמבטיה, ולכן בחרו בתבונה בהתאם לתוצאה המבוקשת. כך למשל, בחדר אמבטיה קטן יחסית נעדיף אריחי קרמיקה גדולים וחלקים בשביל להקנות לחלל מראה מרווח יותר, רצוי אריחי קרמיקה למקלחת בגוון בהיר למראה מואר ואוורירי.

אריחי קרמיקה קטנים מייצרים תחושה צפופה יותר בחלל ומשם שני, מדובר במראה מיוחד, פסיפסים או אריחים מצוירים, אריחים עם דפוסים של צורות גיאומטריות הם בין הטרנדים הבולטים בין אריחי קרמיקה לאמבטיה.
גדלים של אריחי קרמיקה – הגדלים לחיפוי קירות נעים בין 10X10 ועד 32X55 ועוד גדלים בהתאמה אישית. לרפה ניתן למצוא אריחים בין 80X80 ועוד.

יתרונות של אריחי קרמיקה

קלות הניקוי – לאריחי קרמיקה יש יתרונות רבים, בעיקר קלות הניקוי והתחזוקה, עמידות גבוהה יחסית בפני שחיקה ואינה צוברת אבק. התחזוקה מתבצעת באמצעות ניקוי במטלית לחה או בחומר אוטם קרמיקה.
חומר עמיד – הקרמיקה עמידה בפני שחיקה וכמעט לא ניתן לראות עליה כתמים.

בטיחות – שימו לב בבואכם לבחור אריחי קרמיקה לאמבטיה שהם אריחים נוגדי החלקה ברמה גבוהה (ריצוף אנטי סליפ), כיוון שהאמבטיה הוא אזור רטוב יחסית ולכן, יש לכך חשיבות גבוהה. כמו כן, אריחי קרמיקה ידועים כחוסמי אש ולבחירתם נלווה מימד של בטיחות גם מהבחינה הזאת.

מקרמיקה פשוטה ועד גרניט פורצלן

חשוב לדעת העת שיפוץ חדרי אמבטיה קרמיקה לאמבטיה קיימת במגוון רב של סוגים, ולמגוון של מטרות (חיפוי קירות, חיפוי אמבטיה, ריצוף חדר האמבטיה, חיפוי הכיור ועוד). אפשרויות העיצוב הן רבות ומגוונות, ומוצרי הקרמיקה מגיעים בשלל הסוגים ובמגוון רמות מחירים.
בשנים האחרונות השימוש בקרמיקה הוא שילוב של קרמיקה עם גרניט פורצלן. בעוד שגרניט פורצלן הוא חומר יקר, עמיד ואיכותי יותר והומוגניים יותר מקרמיקה, ולכן לרוב נמצא אותו בחדרי אמבטיה עם מראה יוקרתי, בבתי מלון או בחללים מעוצבים. אך עם השנים האחרונות הפך החומר לזמין יותר, ושיטות העבודה נהפכו קלות יותר והגרניט מחלחל לשימוש הפרטי הביתי.

בניגוד לקרמיקה, גרניט פורצלן מגיע בשכבה אחת והקרמיקה מגיעה לרוב בשתי שכבות כשהשכבה העליונה (הגלזורה) רגישה יחסית ואילו הגרניט עמיד מאוד ולכן מספיקה ממנו שכבה אחת בלבד ללא גלזורה.
אריחי גרניט מתאימים במיוחד לריצוף או חיפוי אמבטיה כיוון שהם אטומים נגד מים ולחות הרבה יותר מאריחי קרמיקה לאמבטיה ולכן, הם מושלמים לחללים כמו אמבטיה או מטבח.
אפקטים – גרניט פורצלן לאמבטיה מוצע בשלל אפקטים שמעניקים לו מראה מיוחד. כך למשל, ניתן למצוא ריצוף גרניט פורצלן מלוטש או מזוגג במגוון צבעים במרקמים שונים.

קרמיקה למקלחת

קרמיקה למקלחת בשלל סגנונות ובמגוון צבעים

קרמיקה לאמבטיה מכל הסוגים מגיעה בשפע עצום של עיצובים, צבעים וטקסטורות שונות. חשוב לבחור קרמיקה שתשתלב היטב בחדר האמבטיה ותתקשר בצורה טובה עם העיצוב הכללי של החלל.

כדאי להקפיד על קו אחיד של צבעים בין האריחים, לצבע הקירות ולצבע הריהוט והפריטים הסניטרים בחדר. ניתן להשתמש בקרמיקה אשר מגיעה בטקסטורות מיוחדות בשביל ליצור אווירה מיוחדת ולא שגרתית, או אפילו קרמיקה שמגיעה עם הדפסים מיוחדים ועמידים כמו הדפסים של דגים, צמחייה, עיטורים מיוחדים ועוד.
ניתן אפילו להזמין קרמיקה עם ציור בהזמנה אישית וליצור מראה מיוחד ומרהיב.

איך קונים אריחי קרמיקה למקלחת

היות ואריחי קרמיקה מגיעים לרוב כאריחים בגודל לא מדויק ולא אחיד, מומלץ להזמין קרמיקה מאותה סדרה כדי לייצר אחידות בחלל. כמו כן, ככל שהאריחים גדולים יותר, כך קל יותר לייצר מראה אחיד בחלל, נטול רווחים בין האריחים.

כשרכשתם אריחי קרמיקה, רכשו גם רובה התואמת בצבע לאריח הקרמיקה כדי ליצור מראה אחיד ככל האפשר. בדקו באיזו דרך יתקינו לכם את הקרמיקה, מי מתקין וכמה ההתקנה תעלה. כך למשל, בהתקנת אריחי גרניט פורצלן יש צורך בשימוש בדבק ייחודי וחשוב מאוד שישתמשו נכון בחומרים בלי לפגוע באריחים.

ניתן אצלנו לרכוש חבילת שיפוץ חדר אמבטיה הכל כלול

אהבתם? מוזמנים לשתף! שגם אחרים יוכלו ליהנות

מחפש בעל מקצוע בתחום?
מלא את הפרטים וקבל הצעה מבעלי המקצוע של מרכז סוגרים הכל לדירה:

תאריך כניסה / שיפוץ
שרותים ומוצרים נוספים להם אני זקוק עכשיו*

באותו נושא:

FIORELLA2
כמה עולה רשימת המצרכים לשיפוץ חדר אמבטיה קומפלט - חלק א'
מטבחים בנס ציונה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק ב'
שיפוץ דירה
4 נושאים שאסור לכם לחסוך בהם כאשר אתם עורכים שיפוץ דירה קומפלט - חלק א'
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
שיפוץ חדר אמבטיה גדול: מדריך מקיף לעבודה נכונה
ריצוף לבית
ריצוף לבית -  האפשרויות העומדות בפניכם ומה היתרונות של כל אחת מהאפשרויות? 
מטבחים בנס ציונה
סוגרים הכל לדירה משיקה מטבחים בנס ציונה!
החלפת אמבטיה במקלחון
החלפת אמבטיה במקלחון - המדריך ששווה לכם להכיר! 
למה ומתי חייבים להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?
למה ומתי כדאי מאוד להגיע לייעוץ כדי לרכוש ארונות אמבטיה או ארונות הזזה?

עובר דירה או משפץ בקרוב?

הכנס פרטים וקבל ייעוץ ללא התחייבות
במרכז סוגרים הכל לדירה לשיפוץ ומעבר דירה:

המרכז לשיפוץ ומעבר דירה, כל הפתרונות ובעלי המקצוע במקום אחד

בעלי מקצוע איכותיים והוגנים ובפיקוח שלנו שיעזרו לכם במעבר לדירה החדשה!

הטבות בלעדיות באירועי קנייה קבוצתית לרכישת ריהוט, מוצרי חשמל ועוד!

מבצעים והטבות שעשויים לעניין אותך

מתכננים לשפץ את הבית?

ולא רוצים להתעסק עם בעלי מקצוע?
אנחנו נותנים מעטפת שלמה של תכנון, ביצוע, ניהול וכל המוצרים והכל במקום אחד!
מעניין? השאירו פרטים ובואו נדבר!

ספר לנו כיצד נוכל לעזור לך
דילוג לתוכן